Frøken Hermansen og Sønn ser på bil

Frøken Hermansen og Sønn ser på bil.  Sønnen fikk lappen i går og nå haster det litt å få tak i en bil, så Frøken og Sønn vindusshopper på Finn.no.  Ikke på samme skjerm naturligvis,  for i disse dager har man hver sin, og sender fram og tilbake til hverandre på Messenger.
Mor: Se på denne. Og denne.  Og denne.
Sønn: Hallo. Diesel. Har du ikke fått med deg at det er noe som heter bompenger?
Mor: Joda. Jeg har visst det.
Sønn: Den der du sendte meg der var fin.  Svart Golf.
Mor: Ja den syns jeg var fin også.  Jeg liker registreringsnummeret.
Sønn: Det er ikke DET som er viktig da!!!
Mor: Bakgrunnen var fin også.
Sønn: Bakgrunnen?
Mor: Ja, se det blå havet. Og sommer og sol.
Sønn: ??? Er det mer du liker med den enn nummeret og bakgrunnen?
Mor: Ja, den ser fin ut for meg å sitte på i. Kan ikke sitte på i rånebil.
Sønn: Ok. Men da ser jeg på andre ting jeg. Pris og EU kontroll og servicer og sånn. Så kan du fortsette å se på bakgrunner og skiltnummer. Si fra når du finner flere med både bakgrunn og nummerskilt du er fornøyd med!!! Erre mulig?


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !