Frøken Hermansen blir sjekket opp på stranda.....



Frøken Hermansen og fjortisene skal på stranda. Frøken Hermansen har vært i Tyrkia før. Og på stranda. Det var faktisk der hun møtte faren til fjortisen sin. Han var beach boy. Og veldig kjekk i 1997. Og tok seg veldig bra betalt for solsengene den gangen, men det skjønte ikke Frøken Hermansen og Frøken Wahlberg på den tiden, der de fløy rundt med millioner av tyrkiske lira i lomma som de ikke visste hvor mye var verdt.

Han som jobber på stranda her var IKKE kjekk, selv om han kaller seg George Clooney. Fordi det er så mange som har sagt han likner på George. Flott! heldig for han. Frøken Hermansen bryr seg ikke om hvem noe syns han likner på, for hun er ikke i Tyrkia for å finne seg mann. Han skal sole seg, bade, ha ferie og slappe av, og frykter at det ikke blir så lett med George Clooney flyende rundt der.

Min elskling? Something to drink? Pineapple juice? Eeeeh... pineapple? George ser uforstående ut? . Ananas, sier Frøken Hermansen.  Ananasjuice. For sist hun bestilte pineapple juice så hørte de bare apple, og ikke pine, og hun hadde ikke lyst på eplejuice. For det første er jeg IKKE din elskling, for det andre så vil jeg egentlig ikke ha noe å drikke for jeg har vann i bagen, men hvis jeg ikke gjør det så må jeg betale for solsenga. Hhhrrrrmmmffff...... Hvor mye koster solsenga hvis jeg ikke kjøper noe å drikke? Sikkert mye mindre.
Frøken Hermansen kjøper to cola til fjortisene og så går de og bader alle sammen. Deilig!

You are very good mather. Do you have boyfriend? Ehhhhh..... Do you want me for boyfriend for one week? Hæ???? George Clooney eller hvem du nå er, NEI, jeg vil ikke ha boyfriend for one week. Jeg er forelska jeg, og det er ikke i deg. -I can make you fly! Eeehh... Det sa faren til fjortisen også, eller noe som likner, og vi var ikke gift så lenge. Nei takk, George Clooney. Og du ser litt fjern ut også, så jeg vil helst ikke ta det du bruker for å fly. Jeg har SAS begge veier takk.

Fjortisene ler da Frøken Hermansen bruker nytt navn til George Clooney hver gang de skal bestille drikke, for han merker ikke at hun heter både Marianne, Kristine, Helene og Kari. Kanskje han er på en flytur hele tiden? tenker Frøken Hermansen...

Ok. Det skal sies at George Clooney og kompisen hans som jobbet på samme strand samme uka var de ENESTE som ikke syns Frøken Hermansen var for gammel og feit til å sjekke opp. Resten av tyrkerne var BARE søte, hyggelige, snille og bare interessert i at fjortisjenta hun hadde med seg skulle vært 17-18 og blitt kjæreste med alle sammen. Det ville ikke fjortisens mor satt stor pris på så Frøken Hermansen var glad jenta bare er 14, så hun kunne bli med hjem igjen til Norge uansett hvor mange nye facebook venner og beundrere hun fikk.

Frøken Hermansen elsker Tyrkia. Men har aldri vært fan av George Clooney. Og liker ham enda mindre nå.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !