Frøken Hermansen bobler over...

-Lille venn….?
-Ja. Mamma.
-Hør på den fiiiiine sangen da.
-Mamma… Du vet jeg ikke liker den musikken din.
-Jo, du gjør det. Du bare vet det ikke før du er vant til den. Det er spansk.
-Ja, mamma. Jeg vet du digger spansk musikk. Og spansk. Det var derfor du skulle ha meg til å ha spansk på skolen.
-Nei da, lille venn. Du får velge helt selv du, hva du vil lære.
-Ja, og derfor bytta jeg til tysk etter at du tvang meg til å ha spansk.
-Du aner ikke hvor heldig du er som kunne velge spansk. Da jeg var ung kunne man bare velge tysk eller fransk. Stakkars oss.
Husker du da Alex Ubago la meg til på Twitter? Han hadde sååå mange tusen følgere, men fulgte bare 240 og jeg var en av dem. Søren at jeg sletta Twitter-kontoen min.
-Ja, mamma, jeg husker det.
-jeg skrev til han på engelsk at jeg ELSKER sangene hans selv om jeg ikke skjønner ett ord. Så retweetet han meg og fulgte meg på Twitter. Yes!
-Ja mamma. Kan jeg få spille playstation i fred nå?
-Ja da lille venn. Spansk er såååå romantisk. En mann kan si hva som helst på spansk og så er det romantisk. Til og med jævla drittkjerring er romantisk på spansk. ALT er romantisk på spansk. Bortsett fra når de har sånt ekkelt blikk og skal dra deg med inn en bod på markedet på Gran Canaria sammen med Veronica og prøve å kysse begge to… ÆÆÆÆÆSJJJ…. DA er ikke spansk veldig romantisk.
- Mamma, er vi ferdig med å prate nå?
-Jada, men bare HØR på den sangen. Hører du det? Skal jeg oversette litt for deg?
-Mamma, NEI! Kan du gå nå?
-Ja, unnskyld… la meg synge litt for deg da. Har teksten på sangen her på google.
-Mamma,du synger feil.
-Ja, jeg vet det. For jeg klarer ikke å danse og holde telefonen rett samtidig, og da ser jeg ikke teksten.
-Mamma, kan du gå? Vær så snill? Jeg spiller…
-Okei da. Sorry. Kan snakke med noen andre… Eller… du skjønner… du er den eneste jeg har å snakke med akkurat nå skjønner du. Og det bobler litt over for meg i dag. Det er varmt, jeg er glad, jeg hører på DEN fine sangen. Er liksom litt forelska i livet tror jeg.
-Mamma?
-Ja?
-Jeg skal egentlig ikke si det da, men da jeg var på fjellet med mormor og morfar så snakket vi om deg og menn.
-Eeehh.. ok? Om meg og menn? *smil*
-Ja, om deg og de tullingene du finner.
-hehe.. ok? Hva sa de om meg da? ( veldig  spent)
-De sa bare mye.. Om at du er sånn og sånn, og at du drømmer og alt sånn, men at de håper du slipper å være alene resten av livet og alt sånt.
-*smil * Kommer ikke til å være alene hele livet jeg vet du. Jeg kan sikkert få nesten hvem jeg vil, Men jeg vil ikke ha dem.  
-Mammaaaaaa… Nå blir jeg flau… Kan du gå ut?
-Jeg er fantastisk. Jeg er søt og pen og god og snill og gavmild og kreativ og morsom og smart og den beste kona noen mann kan få. Men tror kanskje ikke jeg skal gifte meg igjen da. Det er kanskje nok nå? Jeg liker å bake og lage mat også.Og gi massasje. 
-Sjøldigger! Heeei! Jeg får aldri massasje lenger? 
-Lille venn. Det må du lære. At hvis du digger deg selv så er det ALLTID noen som digger deg.
-Jada. Du digger deg selv LITT mye kanskje. Kan jeg få spille i fred nå?
-El problema no es problema….
-Mamma, slutt å synge. Gå ut!
-Takk lille venn. For at du alltid hører på meg.
-Jeg hørte ikke på deg….

Bilde ikke tatt av Frøken Hermansen for Frøken Hermansen har ikke vært på Alex Ubago konsert.... ennå! 




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Jo, du kan også smøre deg selv!

5 Mins Shaper fra helvete!

På cruise med fine Fjordline !